fbpx

Hoe wij jou helpen

Transparant en gedreven

Als vedettes in online marketing leggen wij de lat hoog voor onszelf. Maar we willen dan ook het beste uit iedere campagne halen! Dit doen we door goed naar jouw doelstellingen te luisteren en daarvoor een strategie voor te maken die hier het beste bij past. En dan begint het echte werk. Opzetten, monitoren en bijsturen daar waar moet. Tussendoor belt 1 van onze vedettes over de voortgang en ontvang je maandelijks een rapportage. Zo ben je altijd up-to-date!

Lees hoe wij werken

De stappen

01. Wat zijn je bedrijfsdoelstellingen?

Voordat we starten met online marketing, is het erg belangrijk om de doelen duidelijk te hebben. Door deze doelen in kaart te brengen, kunnen we de campagnes gaan uittekenen. De doelstellingen worden gezamenlijk bepaald in een brainstormsessie. Dit kan telefonisch, maar een goede sessie komt tot stand onder het genot van een bak koffie.

Benieuwd hoe zo’n brainstormsessie werkt?

02. See-Think-Do-Care formule

Yes! Daar gaan we dan. Hier begint het echte werk. In de meest ideale wereld komt de klant op je website en bestelt direct jouw dienst of product. In praktijk werkt dat helaas niet zo. Een klant heeft meerdere contactmomenten nodig om iets te bestellen. Door het See-Think-Do-Care model te gebruiken kunnen we gericht de bezoeker aanspreken en zo de klant beter over de streep trekken.

Welke fases kunnen jou helpen?

See-fase

In deze fase heeft de potentiële klant al een “probleem” en is hij/zij aan het oriënteren. Hier komt de klant voor het eerst in aanraking met jouw dienst of product. Het is dus belangrijk om een goede eerste indruk achter te laten.

See-fase

In deze fase heeft de potentiële klant al een “probleem” en is hij/zij aan het oriënteren. Hier komt de klant voor het eerst in aanraking met jouw dienst of product. Het is dus belangrijk om een goede eerste indruk achter te laten.

Think-fase

In deze fase erkent de toekomstige klant zijn/haar behoefte en gaat actief op zoek naar een oplossing.

Think-fase

In deze fase erkent de toekomstige klant zijn/haar behoefte en gaat actief op zoek naar een oplossing.

Do-fase

Nu komt het belangrijkste, namelijk de aanschaf-fase. Nu is het aan ons om de klant ervan te overtuigen dat wij de beste oplossing hebben voor zijn/haar probleem. Dit doen we door remarketingcampagnes en een goede zichtbaarheid in de zoekmachines.

Do-fase

Nu komt het belangrijkste, namelijk de aanschaf-fase. Nu is het aan ons om de klant ervan te overtuigen dat wij de beste oplossing hebben voor zijn/haar probleem. Dit doen we door remarketingcampagnes en een goede zichtbaarheid in de zoekmachines.

Care-fase

Ook na de verkoop valt er winst te halen uit een klant. Denk bijvoorbeeld aan up-sell of cross-sell mogelijkheden. Dit heeft zo zijn eigen aanpak.

Care-fase

Ook na de verkoop valt er winst te halen uit een klant. Denk bijvoorbeeld aan up-sell of cross-sell mogelijkheden. Dit heeft zo zijn eigen aanpak.

03. Opbouwen en optimaliseren

Nu alles bepaald is hoe we het gaan doen, gaan we nu echt bouwen. Onze vedettes gaan aan de slag om de campagne neer te zetten en te optimaliseren. Voor jou hebben we 1 vedette naar voren geschoven die de leiding heeft over jouw campagne en alle ins en outs van de campagne weet. Wel zo handig en makkelijk toch?

Klaar voor de start?